יום הדין: היום הדיון על בחירות חוזרות בבית שמש

    דוד קורצווייל No Comments on יום הדין: היום הדיון על בחירות חוזרות בבית שמש
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום ייתכנס בית המשפט בירושלים כדי לדון בבקשת היועץ המשפטי לממשלה שביקש מבית המשפט לעשות שימוש לפי סעיף 73 לחוק הרשויות המקומיות (בחירות), התשכ"ה-1965 ושיורה על ביטול הבחירות למועצת הרשות המקומית ולראשות הרשות המקומית בית שמש ולערוך בחירות חדשות.

    הדיון ייערך באולם מספר 317 בקומה השלישית שבבית המשפט המחוזי בירושלים בפני הנשיא דוד חשין, השופט משה סובל והשופט יגאל מרזל.

    נציגי הציבור החרדי גייסו לשורותיהם את עו"ד יעקב ויינרוט שייצג אותם בבית המשפט.

    לחצו כאן לקריאת עיקרי הטיעונים של המדינה המבקשת בחירות חוזרות

    לחצו כאן לקריאת עיקרי הטיעונים של מאיר בלעיש

    לחצו כאן לקריאת עיקרי הטיעונים של סיעת כח

    לחצו כאן לקריאת עיקרי הטיעונים של משה אבוטבול

    אלי כהן כתב בסוף השבוע האחרון לתומכיו בדף הפייסבוק שלו כי "יש לנו צוות משפטנים איכותי הכולל את עו״ד איתן הברמן, עו״ד ניר נחום ועו״ד אריאל נסים. ובסיוע של עו״ד רינה הולנדר עו״ד מישל נחמני, עו״ד אלי אבוטבול ואחרים. בנוסף, בעבודה יסודית של רבים וטובים מחברי המטות שלנו ושל המפלגות השותפות, הצטרף עו״ד פרופ' דוד ליבאי, (אשר גויס על ידי ריצרד פרס, חבר בפורום הציוני), מי שכיהן כשר המשפטים. כולם יחדיו עומלים לילות כימים על מנת להביא בפני בית המשפט את האמת הידועה לכולם. השבוע שוחחתי עם פרופ' ליבאי על הערעור, והוא הביע את דעתו כי הנתונים עד עכשיו מלמדים שמה שקרה בבית שמש הינו תקדימי בכול פרמטר שנבחר. אנו מאמינים ומקווים כי ב״ה בית המשפט יקבל את הערעור ונוכל קיים את רצון תושבי בית שמש. כאמור, לא אני אישית או בית שמש עומדת למבחן, אלא הדמוקרטיה, דמותה וצביונה של החברה הישראלית כחברה מקיימת חוק, ציונית וחופשית, היא שעומדת למבחן".

    IMG-20131210-00220



    0 תגובות